Heléna Aldhagen

Nytt kapitel i livet - ny blogg!
 
Hej på er och hjärtligt välkomna till min nya blogg! Jag har tidigare bloggat på helna.blogg.se men kände att inriktningen på den bloggen inte är rätt för mig där jag står just nu i livet. Min nya blogg kommer att fokusera på min väg fram mot att få mina två böcker jag håller på att skriva klara. Mer om dessa böcker och mina tankar kring dem kommer vartefter. Nu blir det fokus på att snygga till design och annat här så bloggen känns inbjudande. Hoppas ni kommer stanna kvar här hos mig och följa min väg från informationshämtande och  knattrande på tangetbordet till färdiga böcker i bokhandeln! Kram på er!
 
 
#1 - Moa

Åh, såklart jag fortsätter att följa dig här finaste Helena. Vad spännande, ser verkligen fram emot böckerna ♥️

Svar: Tack så mycket finaste rara Moa <3
Heléna Aldhagen

#2 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Men åh så spännande, lycka till med nya bloggen och böckerna! :D

Svar: Tack snälla Amanda <3
Heléna Aldhagen

#3 - Netti Starby

Åh vad spännande och jag önskar dig lycka till finaste Helena! <3 Kramis

Svar: Tack så mycket finaste Netti <3 Kramar
Heléna Aldhagen

#4 - Emma

Kul med ny blogg! ✨✨✨😁

Svar: Tack så mycket :D
Heléna Aldhagen

#5 - Linda

Åh.. en ny blogg. :D Då får jag gå in här istället för din gamla. :D Välkommen tillbaka till bloggvärlden vännen. :D

Kramar <3

Svar: Tack snälla vännen :D
Kramar <3
Heléna Aldhagen